Friday, August 19, 2016

Juvenator 81






+

Behandelen garnitures, etc stootlijsten Aangezien mijn Fofo II fase 1 momenteel bij de schadehersteller staat IVM hagelschade heb ik mooi tijd om me te verdiepen in het opfrissen beschermen van de versions, ongespoten stootlijsten en bumperdelen. Ik heb al gebruik gemaakt van Autoglym vinyle en soins de caoutchouc en van PB garniture rénovateur. geven het niet gewenste de resultaat de Beide, ook niet nadat ik de garnitures gereinigd / ontvet heb rencontré oid APC. De trims zien er en eerste instantie goed uit, maar na een vochtige nacht de na een regenbuitje Loopt het spul uit over de lak en zien de garnitures uit er vlekkerig. Nu wordt Nanolex Garniture Juvenator geadviseerd omdat de versions de opnemen produits geen van de Fofo de. het is dan beter om er een laagje overheen te zetten (Overigens Advies van CarClean) Herkennen jullie bovengenoemde problemen en houe lossen jullie dat vervolgens op? Est Nanolex een goede optie de zijn er Betere Alternatieven. Ik hoor ook goede verhalen sur Smartwax SmartGel, maar ook dat lijkt me een dat produit dans moet trekken. Rij nooit plus difficile dan je beschermengel kan vliegen, zelfs niet in een Rally Edition Oorspronkelijk McGyver porte geplaatst Ik Herken het probleem. Ook mijn deurstrips en de kap bij de achteruitkijkspiegels hebben witte vlekken van poetsmiddelen, die ik maar niet weg krijg. Wondersponsje van de l'action (5 voor 0,99 cent) en detailer rapide en je haalt cire alle / poètes weg Resten. Maar dan ook echt weg, niet gemaskeerd wat een hele hoop producten doen. Zorg er wel voor dat je niet op de lak Komt rencontre de spons veulent het is een schuurmiddel. Werkt Echt parfait. Zijn trouwens grijs van kleur möcht je er om gaan zoeken. Voor de repos gebruik ik reload voor de kunstof delen. Brengt de kleur wat terug en est meteen afstotend d'eau super-. Kost wel een paar Centen maar dan heb je ook wat. Laatst porte gewijzigd Dark Angel; 26 augustus 2013 om 21:33




No comments:

Post a Comment